Wideofilmowanie Łódź

Kino Sztuka filmowa to dziś nie tylko samo nagrywanie, gra aktorska, reżyseria, pisanie scenariusza, etc. Każdy film zanim wejdzie w fazę produkcji musi mieć opracowaną także strategię marketingową i dystrybucyjną. To bardzo ważne, ponieważ film to przede wszystkim dziś biznes, na którym trzeba zarabiać. Żaden producent nie ma bowiem zamiaru tworzyć dzieła, które później się nie zwróci za sprawą sprzedaży do kin, a później wydawnictwom DVD i BlueRay. Jeśli ie ma takiej strategii, to ciężko nawet znaleźć sponsora, jaki mógłby sfinansować produkcję dnawego filmu. Wszyscy doskonale wiedzą, że są świetne filmy, które mogłoby przejść do historii światowego kina i świadczyć przez całe dekady o genialności tej sztuki, ale niestety zostały zaniedbane marketingowo i przepadły sromotnie w wielości wielu innych filmów.

Każda duża wytwórnia filmowa ma w swoich szeregach całe sztaby ludzi, którzy jeszcze przed oficjalną premierą podpisują już umowy dotyczące dystrybucji. Takie produkty sprzedaje się sieciom kin oraz wydawnictwom, które chciałby wydać daną produkcję na nośnikach cyfrowych. Umowy takie są ważne, bowiem pozwalają na stosunkowo szybki zwrot kosztów produkcji filmu. Jeśli bowiem wydaje się kilka milionów dolarów na film, to nie chce się czekać na zwrot kilka lat. Jeśli dane dzieło jest dobre, to cieszy się ogromnym zainteresowaniem kinomaniaków i na zwrot kosztów produkcji można liczyć nawet w czasie dwóch, trzech tygodni emisji filmu w kinach. Same umowy z kinami wbrew opinii to nie prosta sztuka. Raz, że trzeba podpisać jest na dobrych warunkach finansowych. Dwa – trzeba dotrzeć do możliwie jak największej grupy kinowych odbiorców. Oczywiście w Stanach nie jest to wielki problem, ale na pewno trzeba „powalczyć” trochę z europejskimi, azjatyckimi i afrykańskimi sieciami wielkich multipleksów. Do tego dochodzą jeszcze sieci kin studyjnych oraz pojedyncze kina, których wcale nie jest tak mało na świecie. Oczywiście każdy przedstawiciel kina będzie starał się wynegocjować dobre dla siebie warunki, a przedstawiciel producenta musi z kolei myśleć o interesie filmu. Podobne negocjacje finansowe dotyczą i wydawnictw kupujących prawa do sprzedaży filmu.

Wielcy producenci filmowi muszą też pamiętać o marketingu. Ba – to warunek, try dotyczy nawet małych produkcji – nawet kina polskiego. Jeśli bowiem zaniedba się ten element, to nikt o danej produkcji wiedzieć nie będzie i nie ma większych szans za zaistnienie filmu w świecie kinematografii. Sposobów na reklamę jest wiele – mogą to być udziały w festiwalach filmowych, to także wszelkiego rodzaju promocja poprzez plakatowanie przed premierą, ulotkarstwo, a także marketing internetowy. Zadań tego typu jest wiele, toteż nie dziwne, że każdej produkcji towarzysza ludzie ściśle związani z marketingiem i reklamą. Takich osób w napisach końcowych się nie wymienia, ale bez ich powodzenie filmu na wielkim ekranie byłoby niemożliwe. Nawet wtedy, gdy zaangażuje się do głównej roli gwiazdę światowego formatu.

Sposoby robienia filmów

casting dla modelek Na ekranie w kinie widzimy wyłącznie efekt końcowy. Kino jest zatem dla nas dostarczycielem rozrywki, której tak bardzo we współczesnym życiu poszukujemy. Jednak zanim film trafi do kina na wielki ekran jest poddawany wielu różnym czynnościom, dzięki którym potem możemy podziwiać wspaniały efekt fi…

Skomplikowana sprawa montażu

drukarnia Poznań Montaż jest niezwykle ważny przy powstawaniu każdego dzieła kinowego. W kinie widzimy już na wielkim ekranie sam efekt końcowy, tymczasem minęło wiele czasu i wiele rzeczy zostało zrobionych, żebyśmy mogli podziwiać właśnie taki efekt końcowy. Montaż zazwyczaj nie kojarzy nam się z zupełnie niczym …

Homer Simpson

Homer Simpson ma trzydzieści osiem lat i jest głównym bohaterem jednej z najpopularniejszej kreskówki na świecie. Jest pracownikiem elektrowni jądrowej stojącej niedaleko miasteczka Springfield, w którym żyje wraz ze swoją rodziną. Ma trzydzieści osiem lat i jest bardzo cynicznym człowiekiem, mając…

Społeczność

Garfield jest wiecznie rozleniwionym kocurem. Nadawany w serialu animowanym w latach tysiąc dziewięćset osiemdziesiątym ósmym ro…
Kino to nie tylko wspaniały imponujący budynek. Jest to przede wszystkim wielka grupa ludzi, którzy dbają o to, żebyśmy mogli w …

Johny Bravo

plakatowanie Łódź Johnny Bravo to jedna z najdowcipniejszych postaci kreskówkowych. Johnny ma około dwadzieścia lat, jest napakowany jak mało który rówieśnik i uważa się za najprzystojniejszego faceta na świecie. Nie wstydzi się tego, co mówi, a zawsze mówi, co myśli - chociaż tu też za wiele do powiedzenia nie ma. Z wyglądu przypomina trochę Jamesa Deana, a zachowuje się i brzmi jak sam Elvis Presley. Jest notorycznym podrywaczem. Jednak nigdy nie udało mu się poderwa…
Więcej